Τετάρτη 1 Απριλίου 2020
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ  

ads

Άμεσα μέτρα για την στήριξη της οικονομίας

Έργα και πρωτοβουλίες στον Ν. Καστοριάς

Διάλογος με τους πολίτες

Βήμα στους νέους

Εγγραφή στο Newsletter

Κυβερνητική Δραστηριότητα
Print
Α. Ως Υπουργός Αναπληρωτής Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Προώθησε την ίδρυση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, με στόχο την εξασφάλιση εθνικού διαλόγου και σχεδιασμού για την Παιδεία.
  • Δημιούργησε το Εθνικό Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας καθώς και το Ινστιτούτο Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.
  • Αναμόρφωσε το σύστημα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.
  • Ίδρυσε τα Περιφερειακά Κέντρα Περιβαλλοντικής Αγωγής.
  • Θεσμοθέτησε τα Μορφωτικά Κέντρα Στήριξης των Εκπαιδευτικών.
  • Ανέπτυξε τα προγράμματα Πληροφορικής καθώς και τα προγράμματα πολιτισμού στην Εκπαίδευση (προγράμματα "Τηλέμαχος" και "Μελίνα").
  • Ξεκίνησε την υλοποίηση του θεσμού του "Ολοήμερου Σχολείου".
  • Εκπόνησε το σχέδιο ανάπτυξης δικτύου σχολικών βιβλιοθηκών.
  • Εφάρμοσε νέο σύστημα ποιοτικής αξιολόγησης των μαθητών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
  • Κατήρτισε το σχέδιο Νόμου για την Εκπαίδευση Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες.
  • Κατήρτισε το Νόμο - Πλαίσιο για την Ελληνική Παιδεία στο εξωτερικό.
  • Προώθησε την ποιοτική αναβάθμιση της Τριτοβάθμιας Τεχνολογικής Εκπαίδευσης με σειρά νομοθετικών ρυθμίσεων, δημιουργία Κέντρων Τεχνολογικής Έρευνας και έκδοση των Π.Δ. για τον καθορισμό των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων.


Β. Ως Υπουργός Μακεδονίας - Θράκης

  • Ανέδειξε το Υπουργείο ως τον βασικό θεσμό για τον συντονισμό του Κυβερνητικού έργου στο χώρο της Βόρειας Ελλάδας και ως βασικό μοχλό ανάπτυξης του χώρου αυτού, δημιουργώντας το Ειδικό Συντονιστικό Συμβούλιο Μακεδονίας - Θράκης.
  • Εφάρμοσε ολοκληρωμένα προγράμματα για την οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη των παραμεθορίων περιοχών, χρηματοδοτώντας σειρά αναπτυξιακών έργων και αναπτυξιακών πρωτοβουλιών από την Καστοριά έως τον Έβρο.
  • Δημιούργησε το Εθνικό Ίδρυμα Χαρτών και Χαρτογραφικής κληρονομιάς (Εθνική Χαρτοθήκη) με έδρα τη Θεσσαλονίκη.
  • Δημιούργησε ειδικά προγράμματα για τη νέα γενιά στη Βόρεια Ελλάδα, όπως:
  • Το "Πρόγραμμα Σύνδεσης Σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Internet".
  • Το "Πρόγραμμα Εκμάθησης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών" για μαθητές των τελευταίων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου.
  • Το "Πρόγραμμα Κινητών Βιβλιοθηκών και Μονάδων Αισθητικής Αγωγής" για μαθητές ολιγοθέσεων σχολείων.
  • Το "Πρόγραμμα πάρκων κυκλοφοριακής αγωγής".
  • Το "Πρόγραμμα εφευρέσεις - κατασκευές μαθητών".
  • Το "Πρόγραμμα σχολικού τροχονόμου".
  • Δημιούργησε το, παγκόσμια καινοτόμο, πρόγραμμα της "τηλεπιμόρφωσης εκπαιδευτικών"με το τηλεκπαιδευτικό Κέντρο που λειτουργεί στο Πανεπιστήμιο "Μακεδονία" και τις τηλετάξεις στην Καστοριά, Φλώρινα, Έδεσσα, Ξάνθη, Αλεξανδρούπολη, Μόναχο και Ντόρτμουντ Γερμανίας.

  • Δημιούργησε το Πρόγραμμα Κινητών Μονάδων Προληπτικής Ιατρικής για παραμεθόριες και  απομακρυσμένες περιοχές της Μακεδονίας - Θράκης.

  • Ανέπτυξε προγράμματα για τα άτομα με ειδικές ανάγκες.

  • Προώθησε την ανάπτυξη της Διαβαλκανικής Συνεργασίας και την ανάδειξη του Βορειοελλαδικού χώρου ως κέντρου της ευρύτερης περιοχής. Για τον σκοπό αυτό:

  • Δημιούργησε στο ΥΜΑΘ το Γραφείο Διαβαλκανικής Συνεργασίας που ανέλαβε σειρά πρωτοβουλιών συνεργασίας με τις γειτονικές χώρες.

  • Δημιούργησε ειδικό πρόγραμμα Υποτροφιών για νέους από τις χώρες των Βαλκανίων και της Παραευξείνιας περιοχής, προκειμένου να σπουδάσουν στα Πανεπιστήμια της Βόρειας Ελλάδας.

  • Δημιούργησε, σε συνεργασία με την Ένωση Βαλκανικών Δικηγορικών Συλλόγων και το Δικηγορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης το Κέντρο Επιμόρφωσης Νομικών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

  • Εξασφάλισε την δημιουργία του Κέντρου Ενημέρωσης και Πληροφόρησης της Ευρωπαϊκής Κοινότητας στη Θεσσαλονίκη.

  • Για την προβολή της Μακεδονίας και Θράκης καθώς και για την ενδυνάμωση των δεσμών με τους απόδημους αδελφούς μας, πήρε μια σειρά από πρωτοβουλίες, όπως:

  • Η εξασφάλιση της μόνιμης στέγασης του Συμβουλίου Απόδημου Ελληνισμού στην Θεσσαλονίκη.

  • Η δημιουργία κόμβου του ΥΜΑΘ στο Internet.

  • Η θεσμοθέτηση των βραβείων "Μέγας Αλέξανδρος" και "Αριστοτέλης" για διακεκριμένους φιλέλληνες του εξωτερικού.

  • Για την ταχύτερη ενσωμάτωση των παλιννοστούντων ομογενών στον κοινωνικό και παραγωγικό ιστό της χώρας μας ανέπτυξε μέσω της Γενικής Γραμματείας Παλιννοστούντων Ομογενών του ΥΜΑΘ σειρά προγραμμάτων και κατήρτισε Νομοσχέδιο για την επίλυση προβλημάτων στέγασης, απασχόλησης, εκπαίδευσης, που αντιμετωπίζουν σε οξυμένη μορφή οι παλιννοστούντες ομογενείς.

  • Για την διαφύλαξη της κληρονομιάς του Αγίου Όρους, της "Κιβωτού" της Ορθοδοξίας μας, προώθησε μέσω του ΚΕΔΑΚ ευρύ πρόγραμμα αναστήλωσης των εγκαταστάσεων σε διάφορες Μονές και χρηματοδότησε τον εκσυγχρονισμό της Αθωνιάδας Σχολής.


Γ. Ως Υπουργός Δημόσιας Τάξης

Με στόχο τον εκσυγχρονισμό της Ελληνικής Αστυνομίας και την εμπέδωση του αισθήματος ασφαλείας στους πολίτες της χώρας πήρε μια σειρά από πρωτοβουλίες
όπως:

  • Η δημιουργία του Σώματος Συνοριακής Αστυνομίας, για να ελεγχθούν αποτελεσματικά τα σύνορα και να εξασφαλισθεί το αίσθημα ασφάλειας στους κατοίκους των ακριτικών περιοχών.

  • Η εφαρμογή της μαζικής πεζής αστυνόμευσης.

  • Η ριζική αλλαγή του συστήματος επιθεώρησης και αξιολόγησης των αστυνομικών υπηρεσιών.

  • Η προώθηση συστήματος αξιοκρατικής αξιολόγησης και επιλογής των στελεχών της Ελληνικής Αστυνομίας.

  • Η δημιουργία της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων για την πάταξη της διαφθοράς.

  • Η προώθηση της δημιουργίας του Αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ.

  • Η εφαρμογή νέου συνεχούς συστήματος εκπαίδευσης των αστυνομικών.

  • Η εφαρμογή γιγαντιαίου προγράμματος εκσυγχρονισμού της υποδομής και του εξοπλισμού της ΕΛ.ΑΣ.

  • Η εκπόνηση ολοκληρωμένου προγράμματος πρόληψης και αντιμετώπισης των πυρκαγιών από την Πυροσβεστική Υπηρεσία.


Δ.  Ως Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων

  • Εισαγωγή νέων τεχνολογιών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης

  • Βελτίωση της εξεταστικής διαδικασίας στο Λύκειο

  • Επέκταση Πρόσθετης Διδακτικής στήριξης στα Ε.Λ. & Τ.Ε.Ε.

  • Αξιολόγηση και Επιμόρφωση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών

  • Ανασυγκρότηση διοικητικής δομής της Εκπαίδευσης

  • Ανωτατοποίηση των Τ.Ε.Ι.







PES

Βουλή των Ελλήνων

Amnesty International

Unicef

Facebook

Καστοριά

VOYLITILEORASI_copy